HTML

usa adventures

84 nap usa körut --- 12610 merföld --- rengeteg elmeny

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • szutyokmutyi: hello. szamithatsz majd a bövitett valtozatra. meg fogom csinalni, de meg nem tudom mikorra. valos... (2011.06.04. 13:10) hazaerkeztem
  • nylonparaszt: hu, nem illesztenel be a macskarol ide egy fotot? nem baj ha nem sajat :) (2011.05.18. 09:56) st augustine beach SP
  • szutyokmutyi: azert volt olyan ismerös ;) (2011.05.04. 15:28) yellowstone
  • szutyokmutyi: @nylonparaszt:lehet, hogy örökre. na jo azert nem, de bizti hosszabb idöre mint 10 perc. szelmente... (2011.05.02. 16:03) utban yellowstone fele -- bruneau dunes SP
  • e-mail: Szevasz nagy utazó! Rég jelentkeztem,de azért követem az utadat,kicsit veled utazunk!.:) Jól néz k... (2011.04.29. 21:46) oakland part 5

Címkék

2011.03.27. 19:31 szutyokmutyi

possum kingdom

ut hunstville-böl nyugatra. tegnap meg kikerestem egy parkot/kempinget ahol egy ejszakara megszallok. indulaskor azonban mar nem volt szimpatikus. a valasztas a possum kingdom-ra esett (caddo közeleben), amelyik egy kicsivel közelebb volt az uticelhoz, es amiert valasztottam az, hogy to menten helyezkedik el.
ahogy elhagytam az autopalyat egy kihalt környekre erkeztem. meg a termeszet is megvaltozott. teljesen afrika jutott eszembe, a szavanna-erzes. az utak is olyan semmibetorkolonak tüntek. megerkeztem.($12+$4) maga a hely nekem nem tetszik. olyan "strandos". igaz hetvege van es megteltek a kempingek. tegnap delutan amikor elmentem a rodeora szinte üres volt a kemping, ejszaka amikor visszajöttem körül voltam barikadozva.
a kemping tava, allitolag az egyik legtisztabb to texasban, strandja van megertem ha ennyi kempingezö ide latogat. en is belecsobbanok. lementem a strandhoz. senki. olyan hideg szel fuj itt, es maga a viz is hideg. de akkor miert van itt ennyi ember?  itt meg nem is igen vannak turautvonalak, amiket be lehetne jarni.
a környeken semmi. elzarva a vilagtol. a legközelebbi bolt 44 km-re. meg jo, hogy van nalam ilyen esetekre konzerv. mar melegszik a motorhaztetön, ahova rasüt a nap.
a söreim a csomagtartoban nagyon felmelegedtek. ime az uj sörhütöm:

emö figyelmeztetett, lesznek olyan napok amikor hazakivankozok. na a mai reggel az igy kezdödött. rosszul aludtam. fejfajassal ebredtem. hideg volt. beülök a kocsiba, a tomtom a földön, elengedett a szelvedön a tartoja. felveszem es be van törte a kijelzöje. nem kezelhetö. elindultam terkep alapjan.

nagyon allat. hat nemcsak a filmekben van ilyen. itt ülök a starbucksban es hirtelen bekisernek egy rabot. wc fele veszi az iranyt. narancssarga overallban, bilincs a kezen meg a laban is. igen, usa-ban vagyok.


 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myusatrip.blog.hu/api/trackback/id/tr762776520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nylonparaszt 2011.03.27. 19:49:21

szioka, nagyon sajnalom a tomtom-t:(
egyebkent: fel a fejjel, ki a mellel, gyava ember, aki nem mer :)
süti beállítások módosítása