HTML

usa adventures

84 nap usa körut --- 12610 merföld --- rengeteg elmeny

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • szutyokmutyi: hello. szamithatsz majd a bövitett valtozatra. meg fogom csinalni, de meg nem tudom mikorra. valos... (2011.06.04. 13:10) hazaerkeztem
  • nylonparaszt: hu, nem illesztenel be a macskarol ide egy fotot? nem baj ha nem sajat :) (2011.05.18. 09:56) st augustine beach SP
  • szutyokmutyi: azert volt olyan ismerös ;) (2011.05.04. 15:28) yellowstone
  • szutyokmutyi: @nylonparaszt:lehet, hogy örökre. na jo azert nem, de bizti hosszabb idöre mint 10 perc. szelmente... (2011.05.02. 16:03) utban yellowstone fele -- bruneau dunes SP
  • e-mail: Szevasz nagy utazó! Rég jelentkeztem,de azért követem az utadat,kicsit veled utazunk!.:) Jól néz k... (2011.04.29. 21:46) oakland part 5

Címkék

2011.05.25. 01:20 szutyokmutyi

miami beach

egy hetes tartozkodasom van itt miami beach-en. igazi strandolohely. szombaton erkeztem vegig akartam szallast foglalni, de sajnos utolso napra szombat ejszakara nem kaptam. minden foglalt. nemzeti ünnepük van. memorial day. majus utolso hetföje, ami altal beleesik az elötte levö hetvege. semmi eselyem. azert szoltam a recepcios csajnak, ha esetleg vki stornozza a rendeleset, akkor foglalja le nekem szombat ejszakara az agyat. 
szombaton erkeztem, vasarnap kimentem a beach-re. nagyon szupi volt. ahogy bemesz a strandra mindenhova ki van irva, hogy alkohol behozatala tilos. en ehhez is tartottam magamat delelött. aztan del utan jövögettek befele a party emberek. sok szesszel meg hifi-berendezessel. igazi party-hangulatot teremtettek. bicseles amerikai modon.
vettem en is magamnak egy kis hütötaskat es abban viszem ki a söreimet. a youth hostelben meg ingyen jegkockagep is van.
 

szerda:

ma odajött hozzam a recepcios lany. kaptam szombatra is szallast. igaz dupla aron. ez van, de legalabb nem repülöteri alvas lesz belöle.

Szólj hozzá!

Címkék: florida


A bejegyzés trackback címe:

https://myusatrip.blog.hu/api/trackback/id/tr992930467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása