HTML

usa adventures

84 nap usa körut --- 12610 merföld --- rengeteg elmeny

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • szutyokmutyi: hello. szamithatsz majd a bövitett valtozatra. meg fogom csinalni, de meg nem tudom mikorra. valos... (2011.06.04. 13:10) hazaerkeztem
  • nylonparaszt: hu, nem illesztenel be a macskarol ide egy fotot? nem baj ha nem sajat :) (2011.05.18. 09:56) st augustine beach SP
  • szutyokmutyi: azert volt olyan ismerös ;) (2011.05.04. 15:28) yellowstone
  • szutyokmutyi: @nylonparaszt:lehet, hogy örökre. na jo azert nem, de bizti hosszabb idöre mint 10 perc. szelmente... (2011.05.02. 16:03) utban yellowstone fele -- bruneau dunes SP
  • e-mail: Szevasz nagy utazó! Rég jelentkeztem,de azért követem az utadat,kicsit veled utazunk!.:) Jól néz k... (2011.04.29. 21:46) oakland part 5

Címkék

2011.03.15. 02:26 szutyokmutyi

utban ENY -ra

tankolnom kellett reggel. megalltam egy kutnal. komolyan mondom, ahany fajta kut annyifajta kezelesi modszer. automatas önkiszolgalo volt. kerte a kartyamat. betoltam neki. adjam meg a zip-code-mat. hat az meg mi. probalkoztam a pinkodommal. azzal nem müködött. neztem, nezegettem, akkor lattam egy kiirast, hogy a zip-code egy ötjegyü szam. akkor mar tudtam, hogy nem egyenlö a pinkoddal. hat en megkerdeztem a mellettem levö tankolo bacsit, hogy mondja mar el nekem, hol talalom en a kartyamon a zip-code-ot. hat az csak amerikai kartyakhoz jar. ja ugy, ertem. de odajött a csaphoz, es mondta, hogy van ott egy opcio: DEBIT nyomjam meg azt (ne a CREDIT-tet) es akkor a pinkodommal szerinte megy. nem ment. mondta, menjek be a kutra es ott mondjam meg mennyiert akarok tankolni, ök meg beadjak a gepbe, es akkor mar jön is a benzin.
uticelom ma a mexikoi öbölnel panacea, mivel itt talaltam egy kempinget. amugy semmi latnivalo itt. utközben talaltam egy nagyon jo rock-metal adot (jacksonville-i fm. 104.5), jol esett a lelkemnek egy kis zuzas. az utam tallahassee iranyaba vezetett, es mindjart a föut mellett volt egy automobile-museum. na ide bementem. az egesz amerikai kocsigyartas a kezdetektöl szerintem (volt 1920-as gyartmanyu kocsi is) megtalalhato volt itt. es gyönyörü, felujitott allapotban mindegyik. jo lett volna egyet elhozni. :-)


vettem a walmart-ban egy parnat + egy pledet. együtt $16.50, ennyit tenyleg meger, hogy ne fazzak.
ha jol sejtem nyari idöszamitas lett, legalabbis lattam egy kinti orat, es az 1 oraval többet mutatott, mint ami szerint en eltem.

de közben utananeztem a nagy interneten a local time-nak es raeszmeltem, hogy floridaban 2 idözona is van, szoval megsincs nyari idöszamitas.
megerkeztem ebbe a holiday campgroundba, es a recepcional senki. ki van irva a kesöbb jövöknek es talan koran elutazoknak (ram gondoltak) az utasitas.
ha 8 oranal elöbb elhagyja a kempinget irja fel az adatait egy papirra + a pontos összeget ($33) szamolja ki, es dobja be a levelezöladaba. majd holnap reggel jobban fogom tudni összeadni, akkor majd bedobom. remelem nem felejtem el.  :-)
reggel indulok meg nyugatabbra, szerintem navarre-beach lesz az uticel. most mar több mint egy hete itt vagyok es meg nem voltam az oceanban. lehet, hogy holnap megmartozok. remelem az amcsik nem ijednek meg a nagy feher balnatol.

 

Szólj hozzá!

Címkék: florida


A bejegyzés trackback címe:

https://myusatrip.blog.hu/api/trackback/id/tr282740375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása