HTML

usa adventures

84 nap usa körut --- 12610 merföld --- rengeteg elmeny

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • szutyokmutyi: hello. szamithatsz majd a bövitett valtozatra. meg fogom csinalni, de meg nem tudom mikorra. valos... (2011.06.04. 13:10) hazaerkeztem
  • nylonparaszt: hu, nem illesztenel be a macskarol ide egy fotot? nem baj ha nem sajat :) (2011.05.18. 09:56) st augustine beach SP
  • szutyokmutyi: azert volt olyan ismerös ;) (2011.05.04. 15:28) yellowstone
  • szutyokmutyi: @nylonparaszt:lehet, hogy örökre. na jo azert nem, de bizti hosszabb idöre mint 10 perc. szelmente... (2011.05.02. 16:03) utban yellowstone fele -- bruneau dunes SP
  • e-mail: Szevasz nagy utazó! Rég jelentkeztem,de azért követem az utadat,kicsit veled utazunk!.:) Jól néz k... (2011.04.29. 21:46) oakland part 5

Címkék

2011.03.08. 01:41 szutyokmutyi

megerkeztem

közvetlen indulas elött:

 

reggel 5:30-kor elindultunk christof haverom fekete szörnyetegevel schwechat iranyaba. közben szolt a heavy metal, en meg közben csak az "utra" gondoltam. össze volt szorulva a gyomrom...

becsekkoltam. hozza kellett erösitenem a satramat a hatizsakhoz mert elvileg csak egy db csomagot szabad feladni. mar itt kerte a csaj a visszautam kinyomtatasat. hat nekem ez nem volt kinyomtatva, telefonalt egyet aztan okes mehettem.

azert meg felszallas elött megittam egy "egyIdeigNemIszomOsztrakSört".

 

berlinben atszallas, es itt megint kertek a nyomtatvanyt. itt nem segitett semmilyen telefon. el kellett mennem az air-berlin-service-center-hez es ott kinyomtattak nekem.

maga a repüles nagyon uncsi volt, aludni sem tudtam es 3 ösregi filmet vetitettek.

aztan leszallas miamiban. egy kicsit izgultam, de feleslegesen. minden siman ment.

vamnal: ujjlenyomat (mindegyikröl) + egy fenykep a szep fejemröl = mar regisztralva is vagyok a rendszerben.

a repülögepen meg ki kellett tölteni egy vamnyilatkozatot utana a repülöteren lepecseteltek es kb. 50 meterrel arebb meg leadtam egy egyenruhas emberkenek, aki igy üdvözölt:

"hello my friend."

hat ennek teljesen megörültem, nem tudtam, hogy itt is ismernek.

szoval ennyi volt a vam. beengedtek az usa-ba.


következö lepesem: el kezdtem keresgelni az autokölcsönzö standokat. keves eredmennyel, es mar a hatizsakom is nagyon nehez lett. lementem a földszintre es ott ugynevezett " car rental shuttle" buszok közlekedtek. felszalltam egy ilyenre. szoval az autokölcsönzöknek a reptertöl körülbelül egy 5 percnyi menetidöre volt egy epületük ahova elvitt engemet meg meg sok masokat ez a kis busz.

megkerestem a SIXT  autokölcsönzöt akinel foglaltam. papirokat, anyagiakat elinteztük es kaptam egy SUZUKI SX 4 -t . nagyon nagyon uj. csillog, villog, es nagyon jol megy. ami furcsa a viszzapillantoja --> nagyitos.

kezdeti oraallas: merföldben mutatva (724)

most itt vagyok a sout beach youst hostel-ben, egy csomo fiatallal körülöttem.

ülök a barnal es iszom az amerikai budweisert. nem ertem, milyen elkepzeles alapjan nevezik ezt sörnek. iztelen.

 

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myusatrip.blog.hu/api/trackback/id/tr832720503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nylonparaszt 2011.03.08. 17:35:18

kerek a kis kocsirol is egy kepet :)
süti beállítások módosítása