HTML

usa adventures

84 nap usa körut --- 12610 merföld --- rengeteg elmeny

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • szutyokmutyi: hello. szamithatsz majd a bövitett valtozatra. meg fogom csinalni, de meg nem tudom mikorra. valos... (2011.06.04. 13:10) hazaerkeztem
  • nylonparaszt: hu, nem illesztenel be a macskarol ide egy fotot? nem baj ha nem sajat :) (2011.05.18. 09:56) st augustine beach SP
  • szutyokmutyi: azert volt olyan ismerös ;) (2011.05.04. 15:28) yellowstone
  • szutyokmutyi: @nylonparaszt:lehet, hogy örökre. na jo azert nem, de bizti hosszabb idöre mint 10 perc. szelmente... (2011.05.02. 16:03) utban yellowstone fele -- bruneau dunes SP
  • e-mail: Szevasz nagy utazó! Rég jelentkeztem,de azért követem az utadat,kicsit veled utazunk!.:) Jól néz k... (2011.04.29. 21:46) oakland part 5

Címkék

2011.05.10. 18:35 szutyokmutyi

merföldgyüjtes -- kelet iranyaba

az elmult napok nagy resze vezetessel telt. kiskoromban meg arra gondoltam, ha nagy leszek milyen jo lenne kamionsoförnek lenni. igy most mar nem ezt gondolom. több mint 7-8 orat levezetni kinozas. kemeny munkajuk van, elismerem.
szoval elindultam az arches nemzeti parkbol, utirany kelet. elsö tervem az volt, hogy teljesen keletnek indulok el, colorado, kansas, missouri iranyaba, de aztan semmi különös latvanyossagot nem irt az utikönyvem es a net sem. igy hat egy kicsit delnek indultam, hogy ne fazzak. le new mexiconak es aztan keletre. hosszu autozgatas volt, colorado gyönyörü havas hegycsucsaival. new mexicoban elsö ejszakam nyugaton, masodik ejszakam keleten volt egy kempingben. a masodikhoz tomtom megint felvitt a coloradoi hegycsucsokba. elveztem.

következett oklahoma itt egy motorcsonakok altal kedvelt to melletti kempingben szalltam meg. örült amerikaiak. szeretnek vidittani.
igen meglepödtem itt amikor megereztem milyen meleg van. a kezemet logattam ki a kocsibol es olyan volt mintha forro hajszaritoval fujnak. raneztem a kocsi hömersekletjelzöhjere 104 fahrenheit azaz 40fok. es paradus. ragadt rajtam a kosz.
következö ejszakamat a mississipi river state park kempingjeben terveztem. egy idö utan az orszagutat lezartak, rendör es katonai kocsikkal. lattam kiirva "high water". szoval kiöntött a mississippi. eltereltek, de a kis varoskaban ahol lennie kellett volna a kempingemnek, csak viz volt. mentem, mentem es az ut beletorkollot a vizbe.
talaltam egy masik state park kempinget a közelben, egyedül vagyok egy hatalmas erdöben, sok madarral meg mokussal es bekakurutyolohangverseny. tömör termeszet. jo nota az elalvashoz. :-)
fö uticelom florida, masodlagos georgia, ahol remenyeim szerint meg egy ket szep dolog varni fog ram.






Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myusatrip.blog.hu/api/trackback/id/tr782893708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása