HTML

usa adventures

84 nap usa körut --- 12610 merföld --- rengeteg elmeny

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • szutyokmutyi: hello. szamithatsz majd a bövitett valtozatra. meg fogom csinalni, de meg nem tudom mikorra. valos... (2011.06.04. 13:10) hazaerkeztem
  • nylonparaszt: hu, nem illesztenel be a macskarol ide egy fotot? nem baj ha nem sajat :) (2011.05.18. 09:56) st augustine beach SP
  • szutyokmutyi: azert volt olyan ismerös ;) (2011.05.04. 15:28) yellowstone
  • szutyokmutyi: @nylonparaszt:lehet, hogy örökre. na jo azert nem, de bizti hosszabb idöre mint 10 perc. szelmente... (2011.05.02. 16:03) utban yellowstone fele -- bruneau dunes SP
  • e-mail: Szevasz nagy utazó! Rég jelentkeztem,de azért követem az utadat,kicsit veled utazunk!.:) Jól néz k... (2011.04.29. 21:46) oakland part 5

Címkék

2011.04.09. 23:48 szutyokmutyi

california über alles -- death valley

las vegasbol elindultam a halal völgyebe :-). reggel meg kavezas közben olvastam egy forumban, hogy nem is nem annyira különleges, nem muszaj elmenni ide. de azert voltak pozitiv visszajelzesek is, megnezem akkor is.
kar lett volna kihagyni. egyszerüen varazslatos, mint egy mese, nem tudok ra jobbat, szebbet mondani. a vilag legmelegebb helye, itt mertek egyszer a max hömersekletet (54 fokot), es az usa legmelyebb pontja is itt talalhato(badwater) tengerszint alatt 85.5 meterrel. en ebböl a melegböl semmit nem kaptam. sajnos nagyon hideg volt, az esö is esett, ami itt nagyon-nagyon ritka. nem eleg, hogy esö, egy kicsit amikor feljebb kocsikaztam a hegyekbe a ho esett. kiszalltam, hogy nem kepzelödöm -e. de nem. hideg volt es ho.
a parkon belül vannak ingyenes kempingek feltüntetve, a visitor centerben rakerdeztem mi a különbseg, hat a tavolsag meg a kinalat. elfurikaztam megnezni az egyiket, elegge magason volt, hatalmas szellel,  zord idöjarassal.
visszamentem le a központba az egyikhez ($14), itt egy kicsit kellemesebb volt a hömerseklet, de a szel az allati volt. szegeny kis satram, meg is szenvedett. a szövet elszakadt egy ket helyen, a varratok kezdenek elengedni es a tartovaz egyik eleme kettehasadt. ez inkabb egy europai idöjarasnak megfelelö sator.



mielött lesatraztam megismerkedtem egy Guy nevü figuraval, akinek segitettem felverni a satrat. guynak szuper kis satra volt, meg sem mozdult ebben a hatalmas szelben. igaz nehezebb volt összerakni, meg $300-ba kerül. össze is haverkodtunk, együtt elmentünk egy ket kilatohelyhez, este beültünk a saloon-ba egy sörre. a srac san-francisco mellöl, oakland-böl valo. meghivott magahoz, megszallhatok nala akar 3-4 napra es megmutatja oaklandot meg a környeket. annyit kell viszonoznom, hogy föznöm kell neki egy jo marhapörit. :-)
email, telefon, cimcsere es majd jelentkezem nala.
amugy a kempingekben, nem volt zuhany. 2 ejszaka death valley utan, mar nagyon kivanom a tisztalkodast, mocskos allat vagyok.
delutan valamiert bementem a visitor centerbe, es fülleltem miket dumcsiznak az elöttem levök a rangerrel. kiderült, hogy masnap az összes nemzeti park zarva van. (vmi politikai döntes, nem ertettem pontosan mi). pedig en a joshua tree nemzeti parkba keszültem. szoval tervvaltozas. hat akkor irany los angeles.










ez nem ho, hanem so.






Szólj hozzá!

Címkék: california


A bejegyzés trackback címe:

https://myusatrip.blog.hu/api/trackback/id/tr792813236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása