HTML

usa adventures

84 nap usa körut --- 12610 merföld --- rengeteg elmeny

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • szutyokmutyi: hello. szamithatsz majd a bövitett valtozatra. meg fogom csinalni, de meg nem tudom mikorra. valos... (2011.06.04. 13:10) hazaerkeztem
  • nylonparaszt: hu, nem illesztenel be a macskarol ide egy fotot? nem baj ha nem sajat :) (2011.05.18. 09:56) st augustine beach SP
  • szutyokmutyi: azert volt olyan ismerös ;) (2011.05.04. 15:28) yellowstone
  • szutyokmutyi: @nylonparaszt:lehet, hogy örökre. na jo azert nem, de bizti hosszabb idöre mint 10 perc. szelmente... (2011.05.02. 16:03) utban yellowstone fele -- bruneau dunes SP
  • e-mail: Szevasz nagy utazó! Rég jelentkeztem,de azért követem az utadat,kicsit veled utazunk!.:) Jól néz k... (2011.04.29. 21:46) oakland part 5

Címkék

2011.03.25. 19:17 szutyokmutyi

huntsville

irany a huntsville-i nemzeti park. a neten olvastam, hogy a kempingben a tusolok+wck atalakitas alatt allnak. hasznalni a közelben levö masik kemping tusoloit lehet.  a becsekkolasnal nem emlitettek ilyesmit. az atalakitas meg nem kezdödött el, de mar ertem, miert van szükseg felujitasra. a tusolok nagyon durvak. de ez nem akadalyoz meg abban, hogy itt maradjak.
fenyöerdö közepen egy to es benne en egy satorral. mar megint boldogsaghormonözön. nem akarom magam ismetelni, de ennyi gyönyörü hely lattan a vegen meg hozzaszokok. aztan visszacseppenek a soproni tarsashazba es elvonasi tüneteim lesznek :-).
a recepcional mondta a hölgyike, valaszam ki elöször a helyemet, aztan majd regisztraltatom magamat. a to mellett satoroztam le, ahol nem volt a kijelölt helyen sem aram, sem viz. a recepcional kerdeztem, igy "luxus" nelkül mennyibe kerül. $10 maga a kemmpinghely(+$5 a parkbelepö). szupi. nekem eddig sem igen volt szüksegem aramra. ezek az ugynevezett primitive-camping helyek, de sajnos mashol igen tavol voltak a fürdöhelyisegektöl. itt annyi, hogy mellettem van egy gyerekcsoport akik a közelben levö zuhanyzot igencsak megszalljak. kb. 5 perc seta mulva ott a masik. azt hasznalom. persze kiveve, ha a barna maci alattomosan ramtamad :-).
vegül is amiert errefele jöttem, az a huntsville-i rodeo fesztival, holnapi kezdettel. a neten sajnos a pontos cimet nem talaltam  meg, de gondoltam majd bemegyek a visitor centerbe es megkerdezem. a kemping recepciojanal azonban lattam egy hirdetest ezt illetöen. megkerdeztem hol lesz ez pontosan helyileg. utananezett egy email-ben es mar meg is kaptam az utleirast. jupijeh.
ma van nevnapom. emöm mondta, ajandekozzam meg magamat valamivel. az ajandek: ez a hely. ennel jobb ajandekot el sem tudok kepzelni. jol van azert vettem meg magamnak sört is.

 

2 komment

Címkék: texas


A bejegyzés trackback címe:

https://myusatrip.blog.hu/api/trackback/id/tr292771600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nylonparaszt 2011.03.25. 21:37:44

a barna maci csak akkor erdekel ha brummog es szörös :)

szutyokmutyi 2011.03.26. 05:45:48

majd megoldom azt is vhogy
süti beállítások módosítása