HTML

usa adventures

84 nap usa körut --- 12610 merföld --- rengeteg elmeny

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • szutyokmutyi: hello. szamithatsz majd a bövitett valtozatra. meg fogom csinalni, de meg nem tudom mikorra. valos... (2011.06.04. 13:10) hazaerkeztem
  • nylonparaszt: hu, nem illesztenel be a macskarol ide egy fotot? nem baj ha nem sajat :) (2011.05.18. 09:56) st augustine beach SP
  • szutyokmutyi: azert volt olyan ismerös ;) (2011.05.04. 15:28) yellowstone
  • szutyokmutyi: @nylonparaszt:lehet, hogy örökre. na jo azert nem, de bizti hosszabb idöre mint 10 perc. szelmente... (2011.05.02. 16:03) utban yellowstone fele -- bruneau dunes SP
  • e-mail: Szevasz nagy utazó! Rég jelentkeztem,de azért követem az utadat,kicsit veled utazunk!.:) Jól néz k... (2011.04.29. 21:46) oakland part 5

Címkék

2011.03.20. 18:16 szutyokmutyi

big thicket

ahogy megkerkeztem texasba, mindjart megalltam a visitor centerben. mögötte volt egy kis mocsarvidek, ahova kivezetett egy steg. lattam teknösöket, meg 2 kigyot.
 


a tomiba rossz cimet valasztottam ki.(holland cem rd. helyett holland rd.-ot). bevitt egy homokutra, de mindegy gondoltam egy kemping amelyiknek az a neve, hogy indian spring az lehet akar ilyen környeken.
mentem mentem, aztan mar annyira mely es laza, süppedös lett a homokut, hogy jobbnak lattam megfordulni. de aztan amikor rükwertsbe raktam megtörtent a baj. belekotrodtam. es eleg rendesen. na kiszallas. csak semmi panik. lattam mar ilyet a tv-ben :-).
balrol, jobbrol erdö. szuper. szedek egy ket agat, kerget es alaasom a kereknel. es hoppa sikerült. ügyes vagy soosgabi.
megerkeztem aztan a kempingbe, amely egy fenyöerdö kellös közepen helyezkedett el. hat nagyon kellemes.


telihold van. bal oldalrol pont ram süt, jobb oldalrol meg a tabortüzem vilagit es tücsökciripeles hangzik. joerzes.
reggel elindultam az egyik kijelölt szakaszon ebben a nemzeti parkban. egy gyönyörü long pine fenyöerdö, ahol a madarak hangversenye adja a notat. ezen kivül allatot nem igen lattam, kiveve egy halom gyikot meg mokust. van egy kis piros madarka, akit most mar többször is lattam, de olyan gyorsan elrepül, nem engedi magat lefenykepezni. kis piros huncut.
szep hely közepen egy kicsi folyoval, de en többet szeretnek latni, veszelyesebbet. :-)
utközben mindig annyi minden dolog az eszembe jut, amit le szeretnek irni, aztan estere amikor irok, mar nincsenek meg a gondolatok. valoszinü lesz majd egy olyan bejegyzes, aminek a cime: ami meg kimaradt ;)
ülök megint a tabortüznel, meg nincs kesö, es ilyen kempinges estekre vettem magamnak különbözö konzerveket(egytaleteles). eddig mindig hidegen ettem meg, ma megmelegitem, idöben csinaltam tüzet. beleraktam ugy ahogy van, gondoltam majd megmelegszik es egy idö utan kiveszem. nem kellett. felrobbant. beteritette az egesz satrat. zöldseges, marhahusos fözelek. ;(
 

1 komment

Címkék: texas


A bejegyzés trackback címe:

https://myusatrip.blog.hu/api/trackback/id/tr902756501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nylonparaszt 2011.03.21. 08:14:20

az megsem jarja, hogy mar ott vagy 2 hete, es meg nem ettel dunkin donuts-t, igy igazan nem is irigykedtem eddig :)
jol ertesulve ugy tudom, most austin kornyeken vagy, itt a legkozelebbi DD cime:
12200 Research Blvd, Austin, TX 78759
süti beállítások módosítása