HTML

usa adventures

84 nap usa körut --- 12610 merföld --- rengeteg elmeny

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • szutyokmutyi: hello. szamithatsz majd a bövitett valtozatra. meg fogom csinalni, de meg nem tudom mikorra. valos... (2011.06.04. 13:10) hazaerkeztem
  • nylonparaszt: hu, nem illesztenel be a macskarol ide egy fotot? nem baj ha nem sajat :) (2011.05.18. 09:56) st augustine beach SP
  • szutyokmutyi: azert volt olyan ismerös ;) (2011.05.04. 15:28) yellowstone
  • szutyokmutyi: @nylonparaszt:lehet, hogy örökre. na jo azert nem, de bizti hosszabb idöre mint 10 perc. szelmente... (2011.05.02. 16:03) utban yellowstone fele -- bruneau dunes SP
  • e-mail: Szevasz nagy utazó! Rég jelentkeztem,de azért követem az utadat,kicsit veled utazunk!.:) Jól néz k... (2011.04.29. 21:46) oakland part 5

Címkék

2011.03.15. 15:34 szutyokmutyi

meg NY-abbra , pensacola

 reggel beindultam mint a nagyagyu. 5-kor felkelltem es összepakoltam. persze minden megint tiszta viz. közben a kocsiban rajöttem, hogy jo lenne minden arat közölni, ha esetleg vki usa-ba indulo olvasna a blogomat.
szoval voltak kempingek -everglades- -$16 , akkor koa kempingek $38 akkor daytona beachen voltam $22 akkor most itt vagyok a legdragabb helyen navarre beach-en $54.
akkor amit meg meg akartam emliteni, az autopalya melletti pihenöhelyek ( kb. 30 merföldenkent): tisztak, mosdok vannak, security is van, italautomatak is vannak, es meg free cupon ujsagok is elvehetök.


vegig az autoutakon a savok között macskaszemek talalhatok. pont arra gondoltam, mint namibiaban(kerites az utak mellett) jo annak a cegnek aki ezt megkapta.


amiota itt vagyok ma lattam az elsö stopposomat. nem vettem fel.
elvoltam panescola-ba. hat a belvarosban talalhatok egy-ket szep hazak. nem bantam meg, hogy eljöttem ide.


a varosban 3an is leszolitottak. mindjart tenykent: logott a nyakamban a fenykepezögepem.
az elsö: merre van ez+ez az utca: ajdontnov
a masodik: irodaepület mellett megyek el, megkerdezi hol van "business entrance": ajdontnov
a harmadik: please take a picture, na jo ezen tudtam segiteni. aztan ö is keszitett rolam egy kepet:



megerkeztem ebbe a navarre beach campground-ba. belepö:$54. nagyon elgondolkodtam, de mivel, hogy tegnap ingyen aludtam, meg ingyen wifi van, meg strand, meg közelben semmi alternative itt maradtam.
es elsö alkalommal beugrottam az oceanba. eleg kellemes volt, pedig a mellettem lako neni meg odaszolt vigyazzak eleg hideg.


 

kb. ez volt floridai utvonalam

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myusatrip.blog.hu/api/trackback/id/tr292741741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nylonparaszt 2011.03.16. 22:42:12

:) vittel magaddal borotvat?

nylonparaszt 2011.03.16. 22:46:38

fotoztasd le legyszi magad valami tipikus amerikai "dologgal",
mert igy ki hiszi, hogy ott vagy
vagy videot is feltehetnel ... csak bizonyitek gyanant

szutyokmutyi 2011.03.17. 23:41:04

@nylonparaszt: van nalam borotva, de szerencsere meg nem kellett eddig :-)
süti beállítások módosítása