HTML

usa adventures

84 nap usa körut --- 12610 merföld --- rengeteg elmeny

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • szutyokmutyi: hello. szamithatsz majd a bövitett valtozatra. meg fogom csinalni, de meg nem tudom mikorra. valos... (2011.06.04. 13:10) hazaerkeztem
  • nylonparaszt: hu, nem illesztenel be a macskarol ide egy fotot? nem baj ha nem sajat :) (2011.05.18. 09:56) st augustine beach SP
  • szutyokmutyi: azert volt olyan ismerös ;) (2011.05.04. 15:28) yellowstone
  • szutyokmutyi: @nylonparaszt:lehet, hogy örökre. na jo azert nem, de bizti hosszabb idöre mint 10 perc. szelmente... (2011.05.02. 16:03) utban yellowstone fele -- bruneau dunes SP
  • e-mail: Szevasz nagy utazó! Rég jelentkeztem,de azért követem az utadat,kicsit veled utazunk!.:) Jól néz k... (2011.04.29. 21:46) oakland part 5

Címkék

2011.03.14. 14:52 szutyokmutyi

kennedy space center

ma felkeleskor tiszta viz volt a sator, szinte zudult le a vizeses, ahol hozzaertem. a patak gözölgött, szoval gondolhatjatok, hogy hideg volt a levegö.


bedobtam egy narancslevet + egy banant es elindultam a kennedy space center-be. a belepö eleg huzos volt, $43.46. ahogy bementem, rajöttem, hogy miert. szinte egy egesz napot el lehet itt tölteni.
nekem közepesen tetszett. persze ha amerikai lennek, es akkor büszke vagyok, hogy az usa nemcsak földi hanem vilagüri nagyhatalom is (jelenleg) es majdnem 50 ev space-törtenelem all mögötte es az iskolaban is biztos tanitjak, es ezek az asztronautak nekik mind peldakepek, na akkor en is mashogy eltem volna at ezt a turat.


annak ellenere eleg kesön vegeztem, pedig ugy terveztem, hogy orlandoba is elmegyek es megnezem a universal studiot. de szerintem az szinten egy egesz napos turaba került volna. orlando-t lefujtam.
irany daytona beach. kikerestem egy campinge-t, beütöttem a tomiba. megerkeztem, mondtam, hogy egy satornak kellene hely: $56. mondom mi van? hat most a hetvegen van itt a "bikers week" (motorostalalkozo) es ilyenkor kb. dupla arak vannak.
dehat en nem vagyok motorral, de ugylatszik ezt senkit nem erdekel. a következönel ugyanez. meg egy volt a tarsolyomban, megprobalom. kerdeztem mennyibe kerül. csak egy satram van es egy autom, nem motorom. kinezett megmutattam a kocsimat, es mondta okes neked $22.
perfect, all right.
de ez is egy olyan igazi "amerikai lakokocsis kemping", rajtam kivül nem latok satrat. egy kicsit kisebbsegerzesem van. :-)


vannak ezek a kezszaritok a mosdoban, hat ezek is tiszta amerikai stilusuak. olyan erövel fulynak, felek, hogy közben epilalnak is.

Szólj hozzá!

Címkék: florida


A bejegyzés trackback címe:

https://myusatrip.blog.hu/api/trackback/id/tr752738540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása