HTML

usa adventures

84 nap usa körut --- 12610 merföld --- rengeteg elmeny

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • szutyokmutyi: hello. szamithatsz majd a bövitett valtozatra. meg fogom csinalni, de meg nem tudom mikorra. valos... (2011.06.04. 13:10) hazaerkeztem
  • nylonparaszt: hu, nem illesztenel be a macskarol ide egy fotot? nem baj ha nem sajat :) (2011.05.18. 09:56) st augustine beach SP
  • szutyokmutyi: azert volt olyan ismerös ;) (2011.05.04. 15:28) yellowstone
  • szutyokmutyi: @nylonparaszt:lehet, hogy örökre. na jo azert nem, de bizti hosszabb idöre mint 10 perc. szelmente... (2011.05.02. 16:03) utban yellowstone fele -- bruneau dunes SP
  • e-mail: Szevasz nagy utazó! Rég jelentkeztem,de azért követem az utadat,kicsit veled utazunk!.:) Jól néz k... (2011.04.29. 21:46) oakland part 5

Címkék

2011.03.12. 16:30 szutyokmutyi

wings over miami

zöldhajnalban felkeltem, összepakoltam, a sator tiszta viz volt. elindultam, utközben megalltam az elsö starbucks-nal.bementem es mindjart a bejaratnal megkert egy csapatocska hogy csinaljak roluk fenykepet. persze. aztan mondtak meg egyet.

aztan meghivtak egy kavera. (megkerdezhettek volna, hogy ehes nem vagyok -e :-) )

 mai tervem:

elmegyek egy repülögepmuzeumba -wings over miami - miamitol delre. utana big cypress swamp nemzeti parkba, ahol egy campingben megszallok.

es ami törtent:

a wings over miami muzeumba elmentem. kb. 15 db regi, felujitott, azt mondjak müködökepes repülö talalhato itt. szepek.

ezt neked fenykepeztem emökem:

skype-on valo beszelgetesem emövel elgondolkodtatott. megkerdezte hol tartok, es azt mondta hat seholsem vagyok. pedig en szeretnek valahol lenni. :-)

es ebben igaza volt, tenyleg tul sokat akartam itt delen tölteni. szoval a cypress swamp stornozva. elindultam eszaknak. az okeechobee tonal (kb. 200km-re) kineztem egy kempinget.

beütöttem a tomtomba, es odanavigalt, de ott nem volt kemping. amugy furcsaltam, hogy az utazasi könyv nem ajanl semmit a to menten. de most mar ertem miert nem. inkabb iparvideknek nezett ki.

következö cel a west jupiter kemping volt, de nem nyert, csak lakokocsis kemping. az egyik visitor center-ben kaptam egy CampFlorida ujsagot, abbol kikerestem egyet eszakabbra.

szoval most itt vagyok stuart-ban (helyileg west palm beach), phipps park kempingben. nagyon helyes kis hely, egy toval a közepen, egyetlen gond, hogy közel van az autopalya es madarhang helyett motorhang hallatszik.

a kempingbe valo becsekkolasom eleg hosszadalmas volt. a masik helyektöl elteröen, itt mindent digitalisan rögzitett, meg a jogsimat is elkerte es beszkennelte. eleg lassuak voltak a gepek, es igy kb. negyedorat ott töltöttem. közben jol "elcsevegtünk a nenivel". nagyon kedves volt. meg bokolt is. kereste a jogsimon, hogy hany eves vagyok, mondom 36. hat inkabb 21-nek nezek ki valaszolt. hat majdnem elpirultam. mondta, hogy ejszaka -szokatlanul- eleg hideg van. ismerös :-)

az elejen kidobaltam a prospektusokat amik nem kellettek, de mar rajöttem nem szabad. gyujtosnak kellenek.

 

4 komment

Címkék: florida


A bejegyzés trackback címe:

https://myusatrip.blog.hu/api/trackback/id/tr832733658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nylonparaszt 2011.03.13. 10:35:35

tudom meg nem tartasz ott, mert sehol nem vagy :) de itt a cim:

Ceaser Millan :)
Dog Psychology Center
919 E 61st St., Los Angeles, CA 90001
(323) 235-3431
www.cesarmillaninc.com/

nylonparaszt 2011.03.13. 23:16:10

valoszinu nem vagy net kozelben, kicsit aggodok, remelem nincs semmi okom :)

nylonparaszt 2011.03.15. 13:58:52

koszonom a Dumont kepet :) sajna nem tudom elolvasni, esetleg feltenned nagyban is?
süti beállítások módosítása