HTML

usa adventures

84 nap usa körut --- 12610 merföld --- rengeteg elmeny

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • szutyokmutyi: hello. szamithatsz majd a bövitett valtozatra. meg fogom csinalni, de meg nem tudom mikorra. valos... (2011.06.04. 13:10) hazaerkeztem
  • nylonparaszt: hu, nem illesztenel be a macskarol ide egy fotot? nem baj ha nem sajat :) (2011.05.18. 09:56) st augustine beach SP
  • szutyokmutyi: azert volt olyan ismerös ;) (2011.05.04. 15:28) yellowstone
  • szutyokmutyi: @nylonparaszt:lehet, hogy örökre. na jo azert nem, de bizti hosszabb idöre mint 10 perc. szelmente... (2011.05.02. 16:03) utban yellowstone fele -- bruneau dunes SP
  • e-mail: Szevasz nagy utazó! Rég jelentkeztem,de azért követem az utadat,kicsit veled utazunk!.:) Jól néz k... (2011.04.29. 21:46) oakland part 5

Címkék

2011.03.12. 14:18 szutyokmutyi

everglades II

ejszaka eleg hideg volt. csak picit faztam, köszönhetem a jo szupi halozsakomnak. koran kelltem. meg majdnem sötet volt, hogy elindultam a royal palm nevezetü parkreszhez.
itt kettö utvonal is volt. elindultam az anhinga trail-en. egy tavacska benne es körülötte gyönyörü különfele madarakkal.
mindjart boldogsagerzes fogott el. nagyon elveztem.

 

megyek, megyek es hoppa. szinte kiabalni tudtam volna az örömtöl. a toban meglattam az elsö krokodilomat. helyesbittek, aligatort.


tovabbindultam. az uticelom a flamingo camping volt. a terkepemen jelölt megallohelyeken mind megalltam. az egyiken a parton sütkerezett egy kroko. megint boldogsaghormoninjekcio.


itt vagyok a campingben, azonnal lezuhanyoztam, es elkezdtem esti tabortüzhöz fat keresni. az elszaradt agakat a fakrol is letörtem. az egyik amerikai campingneni odajött es mondta, hogy ezt nem szabad.
biztos nem vagyok amerikai mivel, hogy nem tudom. mondtam ajem from hangeri. ujehh budapest. volt mar ott, gyönyörü.
nem tudom miert de megkerdezte van e nalam szunyogspray. (gondolom miert kerdezte, csak egy fürdönaci volt rajtam, egy csomo apro, piros szunyogcsipessel :-) ).
mashogy neznek ki a csipesek mint nalunk. kisebbek.
mondtam, hogy nalam sajnos nincsen. hogy lehet az - ramutatott az asztalon heverö utikönyvemre - nem irtak bele?
hozott a satrabol egy felig üreset, es mondta este szüksegem lesz ra. thank you.
6 ora van es mar hüvös a szel. megy le a nap, erzem mindjart fazni fogok. hozzakezdek a tabortüzhöz. a neni megint jön. erdeklödik, mi van a tüzzel. mondom neki meg csak most sztartenezem az egeszet.
leült a padomra. beszel. hallgatom, kedves hozzam. mondom neki, hogy sokat ertek, de nem sokat beszelek. van meg egy baratnöje is vele, aki eppen föz. odahiv es kapok töle egy almaspitet.
aztan meg megemliti a neni, hogy ejszaka nagyon hideg lesz. tudom tegnap is az volt.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myusatrip.blog.hu/api/trackback/id/tr792733385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása