HTML

usa adventures

84 nap usa körut --- 12610 merföld --- rengeteg elmeny

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • szutyokmutyi: hello. szamithatsz majd a bövitett valtozatra. meg fogom csinalni, de meg nem tudom mikorra. valos... (2011.06.04. 13:10) hazaerkeztem
  • nylonparaszt: hu, nem illesztenel be a macskarol ide egy fotot? nem baj ha nem sajat :) (2011.05.18. 09:56) st augustine beach SP
  • szutyokmutyi: azert volt olyan ismerös ;) (2011.05.04. 15:28) yellowstone
  • szutyokmutyi: @nylonparaszt:lehet, hogy örökre. na jo azert nem, de bizti hosszabb idöre mint 10 perc. szelmente... (2011.05.02. 16:03) utban yellowstone fele -- bruneau dunes SP
  • e-mail: Szevasz nagy utazó! Rég jelentkeztem,de azért követem az utadat,kicsit veled utazunk!.:) Jól néz k... (2011.04.29. 21:46) oakland part 5

Címkék

2011.03.21. 18:29 szutyokmutyi

mcKinney falls

reggel minden terv nelkül elindultam dallas-ba. hogy miert, azt meg most sem tudom,egyszerüen nem volt tervem. a gondolatom az volt, el kell mennem dallasba.
  oka: kenyszert ereztem arra, hogy bizonyos ismert helyeken meg kell fordulnom (mint pl. dallas), ha otthon megkerdezik, na hol voltal, akkor mondhassam: dallasban. jaja azt ismerjük.
közben netközelbe kerültem, emökem jol lecseszett, amiert nem jelentkeztem 2 napon keresztül, mar teljesen izgult. bocsanat erte. emö elküldött egy csomo linket, es azok között talaltam egy state-parkot amelyik megtetszett.
lent van delre, mindjart austin mellett. ma tehat adtam a kiskocsinak egy par szaz felesleges merföldet (kb.500). de most mar nem erzem azt a kenyszert hogy ilyen közismert helyekre menjek el. en ide az USA-ba nem a nagyvarosok miatt, betondzsungel, felhökarcolok stb. nem a kulinaris dolgok miatt, nem nyaralas miatt,
hanem igen is a nemzeti parkok, a termeszet, az allatok, es az emberek megismerese miatt jöttem. (kisvarosokban, nemzeti parkokban is vannak emberek).
  most a McKinney Falls State Park-ban vagyok. közvetlen austin (texas fövarosa, kb. 15 perc kocsival) mellett talalhato, szimpatikus hely. egyetlen egy hatranya, nem szabad tüzet rakni. ezert este nem lesz tabortüzem, de vettem egy gyertyat. ezzel is megelegszek.
azt tervezem, hogy turazgatok itt a parkban es aztan bemegyek austinba.
emö megegyszer köszönöm a segitsegedet, es kepzeld itt megkaptam prospektuskent amiket küldtel (texas state travel guide), (state park guide). ezeket az allamhatarnal is kirakhattak volna a visitor center-be. megsporoltam volna a dallas fele vezetö utamat.
a kemping ara $16 + $5 a napi parkbelepö. van tusolo + wc, normalis, ingyen wifi, a park területen 2 helyen, a bejaratnal meg egy visitor helyen.
barhol vagyok a vilagban megprobalok helyi sört vasarolni. ez a texasi sör nagyon finom, vetekszik egy belga sörrel. a boltban nagyon sok mexikoi kinezetü ember volt.



elvoltam az egyik kijelölt turaszakaszon.


2 dolog zavart.
1. az ut sajnos le van aszfaltozva, igy szamomra nagyon megbontotta a termeszeti egyensulyt.
2. nagyon sok szemetelest lattam. nem ertem. azt gondolnam, egy ember aki kijön a termeszetbe, az szereti es vigyazz ra es ovja. de allandoan ra kell, hogy eszmeljek ez nem igy van. az ember bunko es tiszteletlen.

meg van a kis piros huncut madarkam. elcsiptem. hat nem gyönyörü:


delutan volt a 2. tura. mondjatok inkabb ti velemenyt rola. ime:





es meglattam öt. mit is mondjak. örültem a talalkozasnak.

 

 

 

 

 

2 komment

Címkék: texas


A bejegyzés trackback címe:

https://myusatrip.blog.hu/api/trackback/id/tr62759848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nylonparaszt 2011.03.22. 09:07:00

ez a teknös nagyon helyes.
nyalokazik? :)

szutyokmutyi 2011.03.22. 14:58:35

@nylonparaszt: szerintem lazat mer a kis beteg
süti beállítások módosítása