HTML

usa adventures

84 nap usa körut --- 12610 merföld --- rengeteg elmeny

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • szutyokmutyi: hello. szamithatsz majd a bövitett valtozatra. meg fogom csinalni, de meg nem tudom mikorra. valos... (2011.06.04. 13:10) hazaerkeztem
  • nylonparaszt: hu, nem illesztenel be a macskarol ide egy fotot? nem baj ha nem sajat :) (2011.05.18. 09:56) st augustine beach SP
  • szutyokmutyi: azert volt olyan ismerös ;) (2011.05.04. 15:28) yellowstone
  • szutyokmutyi: @nylonparaszt:lehet, hogy örökre. na jo azert nem, de bizti hosszabb idöre mint 10 perc. szelmente... (2011.05.02. 16:03) utban yellowstone fele -- bruneau dunes SP
  • e-mail: Szevasz nagy utazó! Rég jelentkeztem,de azért követem az utadat,kicsit veled utazunk!.:) Jól néz k... (2011.04.29. 21:46) oakland part 5

Címkék

2011.03.18. 00:09 szutyokmutyi

new orleans day 2

masodik napom new orleans-ban. elmentem a mississippi riveren egy 2 oras hajoturara. a jegy magaba foglalt egy ebedet. es ami meg, ital viz volt meg icetee. hat en nem szoktam jegesteat inni, de gondoltam most mindegy. belekortyoltam, es hoppa. nekem valo jegestea: nem volt cukrozva. szuper.


maga az ut nem volt nekem erdekes es latnivalo. közben a hangszorokon keresztült dumalt egy ürge, hogy mi lathato balra+jobbra. altalaban gyarak voltak, es a hurricane katrina nyomait mutogatta meg.
ma st. patricks's day van. szinte mindenki zöldbe öltözött, a bourbon street-en meg mar eleg sok a reszeg:-), pedig meg nincs is este.
felültem a st.charles nevezetü villamosra, amelyik new orleans egyik nevezetessege is.


nagyon tele volt, alig fertem fel, es raadasul nem is volt, pontosan annyi aprom a jegyre.
igaz, hogy csak 1 cent hianyzott, de egy automataba kellett beleszorni, es pontosan annyit. se többet se kevesebbet. a soför adott 1 centet.


visszajöttem a szallasra, tervezem a holnapi utamat. (este azert meg bemegyek az örületbe) . a tervem a big thicket national preserve nemzetik park texasban, ahol 4 fajta husevönöveny is talalhato. csak nehogy belejük essek.
nagyon menö itt new orleans-ban a szivar. nagyon sok cigar-pub talalhato. ott helyben megveszed a szivart es ragyujthatsz egy ital mellett. sok helyen latod is ahogy sodorjak.

szoval, ahogy irtam, este meg bementem a negyedbe. ez a st. patricks day nagyon nagy ünnep ezeknek az amcsiknal. örület milyen felvonulast csinaltak. olyan volt mint egy karneval szinte. az utakon mentek a kocsik, rajta lanyok, zeneszek, tancosok es dobaltak lefele mindenfele ajandekokat. föleg ezeket a szines nyaklancokat, amelyeket new orleansban mindenhol latsz.


sodrodtam a tömeggel, es nem is figyeltem, hogy merre. egy kicsit aztan el is tevedtem. közben azert bementem egy-ket jazz pub-ba.

 


aztan hazaindultam, ahol egy idö utan hozzamcsatlakozott egy meleg feka, es elkisert a szallasig. nyiltan megkerdezte: duju lajk penisz?
hat nem.
new orleans egy elmeny volt, nice to meet you.
amit meg mondani akartam mississippi allamhatarnal a visitor center-ben ingyen kavet kaptal(tenyleg viz izü volt, de forro) es ingyen wi-fi. azert ez nagyon kedves tölük.
ugy dicsertem a pihenöhelyeket, es sajnos egesz lousiana-ban egyetlen egy sem volt, ahogy haladtam texas fele.
 


 

4 komment

Címkék: louisiana


A bejegyzés trackback címe:

https://myusatrip.blog.hu/api/trackback/id/tr892749044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nylonparaszt 2011.03.19. 18:28:51

percenkent nezem a blogot, hogy frissitettel-e vagy sem. remelem jol vagy

nylonparaszt 2011.03.20. 12:03:35

na es ha mar texas akkor western

www.cavenders.com

:)
süti beállítások módosítása