HTML

usa adventures

84 nap usa körut --- 12610 merföld --- rengeteg elmeny

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • szutyokmutyi: hello. szamithatsz majd a bövitett valtozatra. meg fogom csinalni, de meg nem tudom mikorra. valos... (2011.06.04. 13:10) hazaerkeztem
  • nylonparaszt: hu, nem illesztenel be a macskarol ide egy fotot? nem baj ha nem sajat :) (2011.05.18. 09:56) st augustine beach SP
  • szutyokmutyi: azert volt olyan ismerös ;) (2011.05.04. 15:28) yellowstone
  • szutyokmutyi: @nylonparaszt:lehet, hogy örökre. na jo azert nem, de bizti hosszabb idöre mint 10 perc. szelmente... (2011.05.02. 16:03) utban yellowstone fele -- bruneau dunes SP
  • e-mail: Szevasz nagy utazó! Rég jelentkeztem,de azért követem az utadat,kicsit veled utazunk!.:) Jól néz k... (2011.04.29. 21:46) oakland part 5

Címkék

2011.05.03. 21:40 szutyokmutyi

yellowstone

mai program yellowstone. a nyugati bejaratnal mentem be mivel a deli le van zarva. azonban nemcsak a deli bejarat, hanem nagyon sok utvonal is. igaz nagy ho van, ezeket majd majus 15. utan nyitjak meg. de azert a teljes aru belepöt elkerik ($25). nem baj ennyit meger. nagyon sok bölennyel lehet talalkozni, meg az utakon is. elöszeretettel mennek közepen es hagyjak, hogy elhaladj mellettük az autoval. egy kicsit radneznek, aztan lazan tovabbballagnak. igen szimpatikus allatok. annyira jo a fejük. legszivesebben jo megsimiznem.
szarvasfajta allatok is akadtak a parkban. sajnos mackot nem lattam. kerdeztem a visitor centerben merre talalhatok es mikor. inkabb este meg koran reggel, de konkret hely nem igen van. egy hettel ezelött is lattak. egy het, hat ennyi idöm nincs. szomoruan hallom. igen örültem volna egy macilacinak.
igy, hogy nagyon sok ut le van zarva, egy nap alatt vegeztem az összes engedelyezett utvonallal. sajnalom, hogy nem nyaron lehettem itt, biztos nagyobb elvezet lett volna. ezek a gejzirek a csodalatos szineikkel szuperok. nagyon jo, hogy vegre itt talalkozhattam allatokkal, esetleg majd egyszer nyaron megint talalkozunk. bizti megerne.
benn talalkoztam egy svajci sraccal, kerdeztem töle ö hol szall meg, adott egy motel nevet west yellowstone-ban ahol ö tegnap volt, en meg ejszakara neztem ki magamnak. ö vasarnap szallt meg, akkor fizetett $50 de hetköznaponkent altalaban olcsobb. elötte azert probalkoztam mashol is utközben de $85 alatt nem igen volt. bementem az office-ba, förtelmes büz ütötte meg az orromat, a hanyinger kerülgetett, pedig nem vagyok annyira erzekeny. tömeny macskapisi szaga jutott eszembe. ha mar itt vagyok megkerdezem azert, es megnezem a szobat. mondja a neni, hogy $40 de elromlott a tv. mondtam az nem gond, de elötte megneznem. nem egy elsö osztalyu, de egy alvasra okes. visszamentem adok a neninek 2X20 dollart, ö visszaad 2X5 dollart. nem akartam megserteni es elvettem. kicsit meg volt szedülve, biztos pityokazott egy keveset. hihetetlen de nincs itt wi-fi. eddig meg minden helyen volt, szinte mindenhol jellemzö itt az usa-ban.










2 komment

Címkék: montana wyoming


A bejegyzés trackback címe:

https://myusatrip.blog.hu/api/trackback/id/tr972875654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nylonparaszt 2011.05.04. 09:59:20

a 8. kepen a böleny nem egy kiköpött Bud Spencer? :)

szutyokmutyi 2011.05.04. 15:28:04

azert volt olyan ismerös ;)
süti beállítások módosítása