HTML

usa adventures

84 nap usa körut --- 12610 merföld --- rengeteg elmeny

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • szutyokmutyi: hello. szamithatsz majd a bövitett valtozatra. meg fogom csinalni, de meg nem tudom mikorra. valos... (2011.06.04. 13:10) hazaerkeztem
  • nylonparaszt: hu, nem illesztenel be a macskarol ide egy fotot? nem baj ha nem sajat :) (2011.05.18. 09:56) st augustine beach SP
  • szutyokmutyi: azert volt olyan ismerös ;) (2011.05.04. 15:28) yellowstone
  • szutyokmutyi: @nylonparaszt:lehet, hogy örökre. na jo azert nem, de bizti hosszabb idöre mint 10 perc. szelmente... (2011.05.02. 16:03) utban yellowstone fele -- bruneau dunes SP
  • e-mail: Szevasz nagy utazó! Rég jelentkeztem,de azért követem az utadat,kicsit veled utazunk!.:) Jól néz k... (2011.04.29. 21:46) oakland part 5

Címkék

2011.04.12. 01:19 szutyokmutyi

los angeles

elindultam los angeles fele. az uton jol megizzadtam, mert persze irtak a forumban, hogy death valley-ben akarhova mesz, teli tankkal indulj el. bent a parkban a benzin ara a kintinek 1.5x volt. igy hat en tankoltam bele 30 dollarert.(kb. felig lett) a park keleti bejaratanal jöttem be es ott kb. 60 km-nyire volt egy benzinkut. most nyugati iranyba kellett mennem es majdnem 300 km-en keresztül nem jött semmi. nemhogy benzinkut nem, semmi elet nyoma, kocsi is igencsak ritkan haladt el. mar azon gondolkodtam, hogyan tud majd nekem segiteni az akit leintek, es mit mondok neki. en mar pirosnak lattam a benzinjelzö-vilagitast, es akkor egy gasoline felirat. megmenekültem. :-)


szallasomat a backpackers paradise hostelban foglaltam le. igazi fiatalok buli-szallashelye. bar, swimming-pool, biliard, ingyenes shuttlebus a partra ....
ahogy megerkeztem azonnal lemocskodtam. nagyon jol esett. egy csaj a parkoloban odaszolt: i like your little car. en is. körülneztem. hat tenyleg az enyem volt az egyetlen ilyen kicsi kocsi. nem jellemzö itt usa-ban ez a kicsisseg, inkabb nagyobb jarganyokkal közlekednek. raadasul az en meretemhez föleg vicces ez a picur.
ez a hostel ugy hirdeti magat($20 / 20agyas szobaban), hogy egy csomo mindent magaba foglal az ar. ingyen: reggeli, tea, kave, delutan süti, este pezsgö, meleg vacsi(pommes, rizs, krokett, ennyi semmi husi), repülöteri jarat, tömegközlekedeshez jarat.



3 ejszakat szalltam meg itt. egyik nap elmentem a venice-beach-re. ez az a part, ahol mindenki mutatja, produkalja magat. egy halom ember, kosarlabdazok, body buildingesek, utcai arusok, strandolok.




masik nap bementem hollywoodba. vegigsetaltam a walk of fame-n. hat tenyleg minden szinesznek + showembernek itt van a csillaga. mesz olvasgatod öket, egy csomot persze nem ismersz, aztan megint jön vki akit tudod, hogy ki.
a hülye szel pont rafujt egy papirt...








 

1 komment

Címkék: california


A bejegyzés trackback címe:

https://myusatrip.blog.hu/api/trackback/id/tr602819142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nylonparaszt 2011.04.12. 11:22:07

hohoho, marylin monroe ujjacskaja... ez mar sze. :) relem
süti beállítások módosítása